2014. június 6., péntek

Kritika #7 Midnight Death

Sziasztok! Mára hoztam egy újabb kritikát. Remélem tetszeni fog! :)

Kritikát fogok írni a kinézetről, és a történetről is. Tudom, nincs semmi jogom fikázni a munkádat, mert én sem tettem le többet az asztalra, de finom leszek, és olvasói szemmel fogom nézni :) 

                                       A blog címe: Midnight Death 


Kinézet:
Fejléc: Nagyon tetszik, egy kifogásolnivalóm van benne, de az se nagy probléma. Én Niall-t egy leheletnyivel sötétebbre/kontrasztosabbra csináltam volna, de ezt nem muszáj "javítanod" :) 
10p/9,5p

Háttér, Modulok: A háttér szerintem nagyon passzol hozzá, még inkább misztikus hangulatot idéz. A modulokról: Amik vannak, azok teljesen jók. Egy cserék modul még jól jöhet a későbbiekben (bár látom a társoldalak rész ott van), illetve a menünél ajánlanám a ,,Kritikáim" menüpontot. 
+ 1 pont: Hiába piros az alapdesign, mégsem pirosak a betűk .Ezért 1000 hála... az olyanok kiégetik a szemet :)
10p/9p+1p

Történet:
Történet: Nagyon tetszik. Főleg az, hogy hiába tündérekről, és egyéb misztikus lényekről szól, mégsem ment át túl meseszerűvé. (épp ellenkezőleg) Tetszik ahogy fogalmazol, nagyon ajánlom, hogy ne hagyd abba az írást, sem itt, sem az élet más terein. Mellesleg feliratkoztam, és várom a folytatást! :)
10p/10p

Helyesírás: Néhol előbukkan egy-egy darab, de nem feltűnőek, és attól még értelmes marad a szöveg.
5p/4,5p

 Összesen: 35p/33p+1p

Ennyi lenne, a negatív részeken remélem nem sértődsz meg. További sok sikert kívánok, szerintem nagyon tehetséges vagy! :) Gratulálok!

~Rosetta~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése