2014. május 20., kedd

Kritika #1 You Are The Key To Me

Sziasztok! Meghoztam a  blog első kritikáját!  DE!!! Felhívnám valamire a figyelmet!:

Kritikát fogok írni a kinézetről, és a történetről is. Tudom, nincs semmi jogom fikázni a munkádat, mert én sem tettem le többet az asztalra, de finom leszek, és olvasói szemmel fogom nézni :)

Szóval blogunk első "alanya":
You Are The Key To Me

Kinézet:
Látom, nem saját, de azért pontozom, mert mégiscsak a része a blognak :)

Fejléc: Rögtön megfogott az, hogy nem a szokásos uncsi, hanem "mozog" és tépett hatású is... vagy égetett.
10p/ 10p

Háttér: Megy a fejléchez, nem túlzsúfolt vele az összhatás, nem is snassz, pont jó, bár én a szöveg hátterét átlátszóra tettem volna, mert nekem kicsit túl fehér, de lehet, hogy ez csak az én dilemmám :)
5p/4p

Modulok: Az, hogy mennyi van, és mi, azzal minden teljesen rendben van, lehet hogy a Menü-ben lévő betűket nagyobbra csináltam volna, de ez megint ízlés kérdése :)
5p/4,5p

Összesen:  20p/ 18,5p


Történet:
Hát, mit is mondjak, eléggé komoly témájú, én is csak 18 éven felülieknek ajánlanám, jól tetted, hogy kiraktad a figyelmeztetést! :) (Hopp +1 pont)
Nagyon tetszik benne, hogy végre nem egy sablonos sztori pl.: elmegyünk 1D koncertre, és rögtön kiszúrnak minket a fiúk......   Hanem valami más. Valami új, Remélem nem fogják rólad kopizni.
Na de visszatérve a sztorira.... az is tetszik, hogy több szemszögből írod, ezt nagyon sokan kihagyják, ám ettől még érdekesebb lesz a törénet. Helyesírási hibákat alig találni, és azok se szembetűnők.

                                      Szerintem fantastico lesz ez a blog ha folytatod!
10p/10 p


Összes-Összes pont: 18,5+10+1=29,5p   Gratulálok! :)

~Rosetta~







1 megjegyzés: